Weekmenu Magazine

Heerlijk eten en toch afvallen

Gratis weekmenu

Bea’s methode werkt met twee diëten. Voor vrouwen bevat het basisdieet 1800 kcal. en het intensief-dieet 1200 kcal. Mannen mogen bij beide diëten dagelijks 2 belegde boterhammen extra. Het brood mag dun besmeerd worden met roomboter. Het advies is om 1,5 tot 2 liter water te drinken. Maximaal 4 koppen koffie en/of zwarte thee te drinken. Kruidenthee mag je onbeperkt drinken. Frisdrank en vruchtensap liever niet. Karnemelk/sojamelk/amandelmelk 1 glas per dag.

Bestel nu het nieuwe Weekmenu Magazine December. Zowel als boekje (A5 formaat) als Ebook te bestellen.

Weekmenu 1

Maandag Basisdieet

Ontbijt 150 ml. kwark met 1 stuk vers fruit en 2 el. granola.
Tussendoortje 1 eierkoek.
Lunch ½ komkommer, 3 boterhammen, 1 met kipfilet, 1 met kaas en 1 met pindakaas.
Tussendoortje 2 stuks fruit van het seizoen.
Warme maaltijd 4 kleine aardappelen, 6 sl. gekookte worteltjes, 1 kalkoenschnitzel, 1 schaaltje yoghurt.
Tussendoortje 1 mok groene/kruidenthee.

Dinsdag Intensiefdieet

Ontbijt 1 boterham met kipfilet en 1 beschuit met jam.
Tussendoortje 5 biskwietjes.
Lunch sla met 2 tomaten, 2 boterhammen, 1 met appelstroop en 1 met kaas.
Tussendoortje 2 stuks fruit van het seizoen.
Warme maaltijd 3 sl. gekookte zilvervliesrijst met kip en groente.
Tussendoortje 1 mok groene/kruidenthee.

Woensdag Basisdieet

Ontbijt 1 boterham met rookvlees en 1 beschuit met appelstroop.
Tussendoortje 1 granola reep.
Lunch 1 schaaltje wortelen met een stukje komkommer, 3 boterhammen, 1 met chocopasta, 1 met jam en 1 met kalkoenrollade.
Tussendoortje 2 stuks fruit van het seizoen.
Warme maaltijd 4 kleine gekookte aardappelen, Chinese kool, roergebakken met wat ketjap, 1 (groente- of ham-) burger, 1 schaaltje yoghurt.
Tussendoortje 1 mok groene/kruidenthee.

Donderdag Intensiefdieet

Ontbijt 1 schaaltje verse ananas met yoghurt.
Tussendoortje 1 eierkoek.
Lunch 2 tomaten, 1 schaaltje wortelen, 2 boterhammen, 1 met eiersalade, 1 met kaas.
Tussendoortje 2 stuks fruit van het seizoen.
Warme maaltijd 5 sl. lasagna met 1 schaaltje rauwkost en 1 el. dressing.
Tussendoortje 1 mok groene/kruidenthee.

Vrijdag Basisdieet

Ontbijt 2 bruine boterhammen met kaas en kalkoenfilet.
Tussendoortje 1 eierkoek.
Lunch 1 schaaltje rauwkost met 1 el. dressing, 3 boterhammen, 1 met kaas,1 met hagelslag en 1 met rookvlees.
Tussendoortje 2 stuks fruit van het seizoen.
Warme maaltijd 4 kleine aardappelen, gekookte bieten, met wat azijn, zoet-stof, 1 geraspte ui en 1 geraspte appel en 1 rundervink en 1 schaaltje yoghurt.
Tussendoortje 1 mok groene/kruidenthee.

Zaterdag Basisdieet

Ontbijt 2 boterhammen, 1 met rookvlees en 1 met eiersalade.
Tussendoortje 3 volkoren biscuits.
Lunch ¼ komkommer, tosti van 3 boterhammen met kaas, ham en tomaat.
Tussendoortje 2 stuks fruit van het seizoen.
Warme maaltijd 2 taco’s met rauwkost, rundergehakt en rode saus en 1 fruitijsje.
Tussendoortje 1 mok groene/kruidenthee en eventueel 1 glas alcohol naar keuze en 1 schaaltje gemengde, ongezouten noten.

Zondag Basisdieet

Ontbijt 1 croissant/bruin broodje/kadetje/pistoletje met jam en 1 gekookt ei.
Tussendoortje 1 plakje bosbessencakeje.
Lunch ½ paprika met 2 tomaten, 2 bruine broodjes/kadetten/pistoletjes, 1 met filet American en 1 met eiersalade.
Tussendoortje 2 stuks fruit van het seizoen.
Warme maaltijd 4 kleine gekookte aardappelen, 1 stukje kabeljauw uit de oven met gemengde sla en 2 el. dressing en 1 schaaltje yoghurt.
Tussendoortje 1 mok groene/kruidenthee.